poniedziałek, 19 października 2015

Testujemy jedzenie #1 Jogurt kremowy Amorres

Od poniedziałku 19.10 w sieci sklepów Biedronka dostępna jest nowość - Jogurt kremowy Amorres. Jest on dostepny w dwóch wersjach smakowych - naturalny i z jeżynami.
Jogurt zapakowany jest w prześliczne, małe, szklane słoiczki i na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie zwykłego jogurtu naturalnego.
Nie ukrywam, że skusiło mnie opakowanie... jak zwykle ;)






Produkt kosztuje 2,49 za dwa słoiczki po 125 g, natomiast wersja z jeżynami jest odrobinę droższa - 2,99 za dwa słoiczki.
Niestety nie udało mi się upolować wersji z jeżynami. Około godziny 12 zostały puste półki i wzięłam tylko naturalny, nad czym bardzo ubolewałam, ponieważ nieznoszę jogurtów naturalnych.



Skład niestety nie powala, ale cukier trzcinowy ratuje sytuację i mam nadzieje, że ta góra węglowodanów pochodzi tylko z tego źródła ;) Nie jest to jednak jogurt dla osób na diecie (18,9g węglowodanów w jednej porcji!).




Z całą pewnością nie był to produkt, na którego otwarcie "aż się trzęsłam" i nie mogłam się wprost doczekać. Pewnie głównie przez brak tych jeżyn, które tak lubię :P




Ale jak już go otworzyłam to oderwać się od niego nie mogłam. Jogurt jest ekstremalnie słodki, gładki, gęsty i aksamitny. Ten mały słoiczek bardzo szybko pochłonęłam.

Biedronka po raz kolejny zaskoczyła mnie na plus ;) Uwielbiam takie akcje promocyjne. Muszę się wybrać jeszcze dzisiaj w poszukiwaniu wersji z jeżynami !
Czas promocji - do 31.10 lub do wyczerpania zapasów.



Czy warto wydać 2,50 ? Myślę, że fajnie czasem zrobić sobie słodki prezent, sprobować coś nowego, albo poprostu zjeść coś miłego dla podniebienia. Uważam, że jest to fajna (aczkolwiek nie dietetyczna) przekąska.

Jest tak estetycznie zapakowany, że aż chce się go jeść!

No i te śliczne słoiczki <3





Jogurt kremowy Amorres

Cena  4/5

Jakość  2/5

Smak  5/5


3,6/5

Piszcie czy Wam smakowało.
M.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz